Pasientkurs

Pårørendesamling til voksne pasienter med spiseforstyrrelse

Enhet for spiseforstyrrelser inviterer pårørende til voksne pasienter med spiseforstyrrelse, til en felles pårørendesamling. Samlingen er åpen for alle pårørende til pasienter med spiseforstyrrelser i Sykehuset Østfold.

Når

Pårørendesamlingen ble avholdt 21. mai 2024. Det er foreløpig ikke satt opp ny dato for dette tilbudet.

Hvor

Haldenklinikken
Kjærlighetsstien 30
1881 Halden

Tema for samlingen

• Undervisning om spiseforstyrrelser
  • Informasjon om behandling av spiseforstyrrelser generelt og dagtilbudet ved Enhet for spiseforstyrrelser
  • Om pårørenderollen og hvordan man som pårørende kan være til hjelp for den som har en spiseforstyrrelse, og hvor man kan få hjelp eller støtte selv
  • Informasjon fra representant fra SPISFO - Spiseforstyrrelsesforeningen

Det vil også være rom for å stille spørsmål og snakke med noen av våre ansatte som har erfaring med behandling av spiseforstyrrelser.

Påmelding til samlingen gjøres via behandler eller på telefon: 69 86 58 56.