Gratulerer med dagen!

I dag er det ett år siden hele akuttvirksomheten flyttet til Sykehuset Østfold Kalnes. Medarbeidere og besøkende ble i dag tidlig møtt med frukt, boller, fakler og gratulasjoner.

Cecilie Sommer-Mathiesen
Publisert 02.11.2016
Sist oppdatert 07.11.2016
Markering Sykehuset Østfold Kalnes 1 år

​2.november er det ett år siden åpningen av Sykehuset Østfold Kalnes, og for å markere dagen var både personalinngang og hovedinngangen til Kalnes pyntet med fakler i dag tidlig. En rekke medarbeidere var tidlig på plass, og delte ut frukt og boller til kollegaer og besøkende.

-Oi, hva feirer vi? Er det ett år siden alt? Ikke alle hadde tenkt over datoen, men fikk dermed en hyggelig velkomst før arbeidsstart eller hilsen på vei hjem fra nattevakt.

En gruppe mennesker som står ved siden av et bord med smultringer
​Nina Bjerke, Camilla Konstance Hagene, Bente Hanebrekke Nygaard og Just Ebbesen ønsket velkommen i hovedinngangen til Kalnes.
En gruppe mennesker som står ved siden av et bord med mat

​Sykehusets medarbeidere på vei til eller fra jobb fikk frukt og boller.