BUPP Sarpsborg

BUPP Sarpsborg skal gi barne- og ungdomspsykiatriske tjenester til innbyggerne i Sarpsborg og Rakkestad kommune.

Undersøkelse hos oss

Vi arbeider dels individuelt med barnet/ungdommen og dels med hele familien. Det er alltid viktig for oss å ha kontakt med foresatte og i de fleste tilfeller har vi også kontakt med skole/barnehage/eller andre hjelpeinstanser etter avtale med foresatte.

BUPP Sarpsborg samhandler med andre hjelpeinstanser når det gjelder utredning og behandling av barn og unge 0 - 18 år som sliter med psykiske vansker eller lidelser. For pasienter som fyller 18 år mens de mottar et tilbud hos oss kan det gis anledning til å fortsette til fylte 23 år.

Øyeblikkelig hjelp

Øyeblikkelig hjelp tilbudet i Østfold er lokalisert på ungdomspsykiatrisk seksjon, Kalnes.

Lokale poliklinikker (BUPP) vil henvise pasienter og pårørende til ungdomspsykiatrisk seksjon ved henvendelser om øyeblikkelig hjelp.

Telefonnummer døgnet rundt er 993 700 03 for øyeblikkelig hjelp.

• Mandag 08:00 - 15:30
  • Tirsdag 08:00 - 15:30