Sykepleiere: Velkommen til fag- og forskningsdager

Sykehuset Østfold inviterer sykepleiere og sykepleieledere ved sykehus, kommunehelsetjenesten og utdanningsinstitusjoner i Helse Sør-Øst, til fag- og forskningsdager. Samlingen går av stabelen 7. - 8. mars 2018 på Quality Hotel Fredrikstad.

Publisert 22.01.2018
Simuleringssenteret
Hovedtema for fag- og forskningsdagene er sykepleie og teknologi

​I år er Sykehuset Østfold vertskap for fag- og forskningsdagene for sykepleietjenesten i Helse Sør-Øst.
Hovedtema for dagene er sykepleie og teknologi, og temaer er blant annet pasientsikkerhet, sykepleie før, nå og i fremtiden, innovasjonsarbeid, kvalitetsforbedring, fagutvikling, samhandling og pasienterfaringer.

Fag- og forskningsdagene vil bestå av plenumsforedrag, parallellsesjoner, posterutstillinger og stands. Under en av parallellsesjonene, kan deltagerne bli med på omvisning i det topp moderne sykehuset på Kalnes.

Her finner du mer informasjon og påmelding

Vel møtt til innholdsrike dager!

Har du spørsmål?
Ta kontakt med Martine Hemstad Lyslid (martine.hemstad.lyslid@so-hf.no, telefon 941 68 304) eller
Anne Karine Roos (anne.karine.ostbye.roos@so-hf.no, telefon 416 24 643).